vrijdag 28 juni 2024

En nog twee.

Alweer lootte ik een moeilijke combinatie van woorden:
Vlieg, dorp, garen, overstroming.

Vlieg gaf me de meeste problemen.  Ik kon geen plaatje van een vlieg vinden. En toen viel me in dat ik er ook " ik vlieg" van kan maken ( ... zegt de ene vlinder tegen de ander...) Een kaart van Burano bij Venetië is het dorp, een golf met vissen symboliseert een overstroming. Het vrouwtje houdt haar garen stevig vast.


De turquoise- rood combinatie is een van mijn favorieten. Ik maakte een bijbehorende linker bladzijde.
Het werken op de voorbewerkte pagina's bevalt me. Ik ga kriskras door het boekje, kijk wat het beste past. 
 

Nog maar eentje, daar zaten wel een paar dagen tussen hoor.


Tjonge, wat een lastige woorden heb ik in mijn potjes gestopt.

Kleding/ mode als verpakking van de mens, hier een eenoog.
Het nijlpaard draaft en alle verhoudingen, het perspectief is onjuist.
Ik vind het daardoor wel een spannend geheel geworden.




 Groetjes Conny

13 opmerkingen:

Adriaantje zei

Ze zijn weer fantastisch gelukt, vooral de kleurencombies vind ik erg mooi.

miekequilt zei

Wat een goede collages. Je hebt zeker moeilijke woorden in de potjes gedaan maar je weet er steeds iets moois mee te maken.

Elizabeth zei

Ik denk dat de 4 woorden-manier nooit gaan vervelen bij het maken van collages... Je staat elke keer wèèr voor een flinke uitdaging en je werk blijft verrassend en uniek.
Ik vind je collages superleuk en kan niet zeggen of ik nr. 1 of 2 het leukst vind...
Fijn weekend!

De Breimeisjes zei

Je hebt een mooie en uitdagende formule gevonden die je nu als opdracht voor jezelf gebruikt voor de collages. Het prikkelt de fantasie! Heel leuk, mooie resultaten.

Marthy zei

Wat leuk allemaal. Vooral de bovenste, zo mooi en kleurrijk.

Janny zei

Ik vind ze allebei heel goed geslaagd, lastige woorden zo bij elkaar maar met een beetje fantasie lukt het je toch maar weer.

Anoniem zei

Knap gevonden en mooi! Judy van Bubbels.

Frederika zei

Wat prachtig. Je hebt een mooi kunstwerkjes gemaakt van beide woordgroepen.

Dientje zei

Ondanks de moeilijke woorden heb je er weer iets prachtigs van gemaakt. Groet, Dientje

Hannie de Beer zei

Allebei heel geslaagd! De eerste heeft mijn voorkeur!

Josephine zei

Fraaie creatie's van inderdaad best lastige woorden, je hebt de smaakt flink te pakken. En dat begrijp ik ook volkomen want het is gewoon heel erg leuk om hier mee bezig te zijn.

Gonda Westra-Steursma zei

De mogelijkheden zijn oneindig! Mooie kleurencombinaties en leuke en andere invullingen van de woorden als dat wat je verwacht.
Gr. G.

juffrouw Ooievaar zei

Lastige woorden en toch is het je weer gelukt om er iets moois van te maken. Top!
Leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft:)
Groetjes Anita