maandag 10 juni 2024

Spreken, warmte..... collage

Omdat ik het werken met 4 woorden zo leuk en uitdagend vond heb ik 4 potten gemaakt met een reeks woorden op strookjes er in.


Toen ik maandag zin had om een collage te maken trok ik uit elke pot een woord en ging aan de slag.


Dit is het geworden.
Spreken: de vrouw spreekt.
Warmte: geven haar kleren in het winterlandschap en het stukje quiltvulling waar ik blabla op borduurde.
Acrylspray: het geel onder en bovenaan.  (laatst een goedkope versie bij de A... gekocht om eens uit te proberen)
Salamander: die had ik niet in mijn tijdschriften dus ik heb een vuursalamander geprint, net als de vier woorden.


Leuk om op deze manier verder te kunnen werken met de vierwoordencollage.

Groetjes Conny 

16 opmerkingen:

Kitty zei

Leuke collage!

Janny zei

Ja, het geeft toch een zekere houvast om met woorden te werken, je hebt het weer leuk gedaan.

De Breimeisjes zei

Zo leuk hoe "het lot" grote invloed heeft op wat jij creëert!

Hannie de Beer zei

Wat een goed idee, om het lot te laten bepalen, wa je gaat maken, een goed houvast voor een werkje!

Adriaantje zei

Wat een leuke manier van collage maken (vond ik dus ook) zo met de potjes.
En hij is helemaal mooi geworden.
(Die spray ga ik ook eens proberen)

Josephine zei

Toen ik je post begon te lezen Conny dacht ik, ohhh kijk iedereen heeft al woorden doorgegeven voor de volgens 10 collage creaties die we vanaf september weer gaan starten. Vier potten 1X gevuld met een kleur. 1X gevuld met een voorwerp ENZ.... Ik begreep dat je daar de woorden ging samenvoegen die wij allemaal t.z.t gaan gebruiken, en die je ons misschien al laat weten. Maar daar gaat deze post helemaal niet over, jij vind het werken met vier woorden zo leuk dat je uit al de woorden uit de potten deze collage hebt gemaakt die inderdaad heel leuk is geworden. Je schrijft als laatste, "Leuk om op deze manier verder te kunnen werken met de vierwoordencollage." Alle dames vonden die 10 weken heel geslaagd, en hebben aan gegeven dat ook weer in September te willen doen, dan vind ik het persoonlijk een beetje vreemd dat jij gewoon met je eigen woorden potjes gewoon triomfantelijk verder gaat om leuke en mooie collages te maken. Vind dat persoonlijk niet echt fijntjes tegenover de andere dames en dat wil ik toch even kwijt.

Dientje zei

Je hebt de smaak te pakken. Goed bedacht en het levert een mooie collage op. Groet, Dientje

Frederika zei

Wat een leuke collage heb je er van gemaakt. Het 4 woorden gebruik, vond ik echt fijn. Soms moeilijk,maar wist er toch elke keer weer iets van te maken. Ik kijk uit naar september.

Judy zei

Wat leuk dat je gewoon doorgaat! Het is weer een mooie!

miekequilt zei

Je hebt de smaak te pakken om zo te werken. Heel leuk om zo zelf aan de slag te gaan.

conny's quilts en creaties zei

Jammer dat je dat zo ervaart. Het geeft mij houvast , inspiratie en plezier om collages te maken, los van de vorige en nieuwe uitdaging.

conny's quilts en creaties zei

Dit zijn ook geen van de nieuw ingebrachte woorden

Gonda Westra-Steursma zei

Grappig hoe je dan voortborduurt op iets dat zo leuk is dat je er mee door wilt gaan. Inspiratie genoeg.
Gr. G.

Elizabeth zei

Het is een leuke manier van werken, en ik bedenk dat ik mijn woorden nog door moet geven...
Je krijgt bijzondere collages op deze manier; je zou deze dingen nooit bij elkaar zoeken!

Marthy zei

Die potjes, leuk verzonnen en ook heel leuk wat het oplevert.

juffrouw Ooievaar zei

Wat een creatief idee, leuk om zo een collage te maken met elke keer een ander resultaat.
Heb je geen tijd of zin om woorden te verzinnen dan kijk je even in de potjes en je hebt weer inspiratie genoeg :)
Groetjes Anita