vrijdag 1 juli 2022

Nog wat details

 Ook de quilt " Mijn  hobbykamer" is af. De afwerkbies en tunnel voor de ophanglat zitten eraan. 

Klaar! Vergeten Project 2 is af. 

Dat voelt goed.


Ik laat nog even wat blokken in detail zien.  Er is van alles op geborduurd en toegevoegd: kraaltjes, houten klosjes, speldjes, en zie je dat ik een echt blad van een rolmes heb gebruikt?  In alle blokken werkte ik met stofjes met een naaigerei printje. 
Voor het middenblok ontwierp ik zelf een lappenmand.
De andere blokjes kwamen uit een Amerikaans boek dat ik al jaren geleden heb verkocht. 


De schaar heeft " metalen" bladen om mee te knippen. 









Zo,  weer gauw aan de slag om vergeten project 3 van een bies te voorzien. 

Groetjes. 

13 opmerkingen:

Bertiebo zei

Tsjonge... wat zal jij tevreden zijn!

marga zei

Wat een leuke quilt is dat geworden. Fijn weekend.
Groeten
Marga

Knutselpret zei

Ah wat mooi en leuk de detail foto's echt ik heb ze even uitvergroot, dan zie je pas echt hoe mooi en secuur gemaakt.
Echt weer een top quilt !!!!

miekequilt zei

Wat een leuk quiltje. Je bent wel super met al je afgemaakte quiltjes.

Elizabeth zei

Ik houd van dit soort quilts! Zo leuk al die details, en ook een feestje om te maken. Fijn dat je hem nu kunt ophangen!

Annet zei

Wat een leuke quilt! Ik herkende de patroontjes meteen. De naald heb ik een keer gebruikt voor een naaldenmapje, die ik nog steeds gebruik.

Dientje zei

Leuk om je hobby in stof te verwerken. Maar zoals je de vorige keer schreef, als je geen plek hebt, raakt het gauw in de vergeethoek. Nu genieten van je mooie werkstuk. Groet en fijn weekend. Dientje

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie gedetailleerde quilt en wat fijn dat hij af is.
Dat geeft toch altijd een goed gevoel, goed bezig ;)
Groetjes Anita

Ineke zei

Prachtige quilt!

Marja Rijnsburger zei

Een heel leuke quilt geworden.
Een fijn gevoel wanneer er weer iets af is.
Groetjes Marja

Miriam zei

Heel eigen geworden en daardoor extra leuk! Je kunt trots zijn op deze finish!

Yvonne zei

Super leuk quiltje, goed dat je het hebt afgemaakt. Nu kun je ervan genieten als het (ik denk in je quiltkamer?) hangt.

Gonda Westra-Steursma zei

Hoe persoonlijk is de hobbykamer geworden!!! Fantastisch.