zaterdag 1 juli 2023

Terug van weggeweest.

Vandaag kwamen wij terug van drie heerlijke weken vakantie in eigen land.
Doorgaans laat ik van te voren of tijdens,   op mijn blog niet weten dat ik weg ben en meestal zet ik dan wat berichtjes klaar voor die weken.  
 Dat lukte nu niet en dus kwamen er maar twee korte berichtjes.  Borduren in de schaduw voor de caravan en de schelpenketting. 
Voor nu: een kort verslag in creatieve souvenirs.


We bleven ditmaal in eigen land. Wat boften we met het weer! Drie weken zomer, 1 dag regen. Van Gaasterland naar West Friesland.
In Hoorn kocht ik een heerlijk wolletje om te spinnen.


Als kind ben ik eens op Marken geweest en het was erg leuk er nu wat rond te struinen. In een klein museum kocht ik band dat werd gebruikt bij klederdracht.  En een "boezeltje" een schortje voor kleine jongens die tot hun 6e een rok droegen. 


Daarna naar Walcheren.
Op een brocantemarkt in Middelburg vond ik een zakje vol bruikbare garens waar ik geen nee tegen kon zeggen. 


Op de visserijdag maakten we een flinke fietstocht  en deden Arnemuiden even aan.  Zo'n braderie is niet echt mijn ding maar wel het wolwinkeltje van Jeannet van blij dat ik brei.  
2x vrolijke sokkenwol ging mee naar Groningen.


Toen naar de noord oost  hoek van Twente
Met een uitstapje over de grens.  Kringloop in Uelsen. Borduurgaren en stramien. Oud muziekpapier om me creatief op uit te leven. Maar de twee Chopinstukken gaan naar mijn zoon die piano speelt.


De schelpenketting hangt en de was draait.  Als ik de foto's van mijn toestel heb geladen volgen er vast nog wat berichtjes. 



 Wat heel fijn is is dat mijn energie eindelijk zo goed als terug is na de Corona in maart.  We hebben heerlijke uitstapjes kunnen maken. 
Groetjes, Conny

12 opmerkingen:

Judy zei

Wat heerlijk dat je energie zo goed als terug is, Conny! En zulke leuke dingen gescoord op je vakantie! Je kunt weer vooruit!

Anoniem zei

Fijn om te lezen

Anoniem zei

Dat was ik, Bettie

Elizabeth zei

Wat ontzettend fijn dat je je weer zo fit voelt!
En wat heb je een schatten verzameld in de vakantie... ik denk dat de ideeën aan alle kanten borrelen. Voor het weer hoefde je inderdaad niet naar het buitenland te gaan. Nederland heeft ook genoeg variatie.
Ik had het niet door dat je op vakantie was. Nu weer lekker thuis, opruimen en uitgerust na-genieten!

Knutselpret zei

Heerlijk wat een vrolijk blogje. Natuurlijk was je bij blij dat ik brei. Daar zou ik ook wel eens om het hoekje willen kijken.
Mooie inkopen. De schelpenketting ga ik onthouden voor de kleinkinderen mooi vakantie werkje.

miekequilt zei

Wat een mooie spullen heb je gekocht op deze vakantie. Daar kan je weer heerlijk mee aan de slag gaan. Fijn dat je energie weer terug is, je bent te creatief om niks te kunnen doen.

Josephine zei

Dat is weel heel fijn voor je dat je energie bijna weer op normaal
niveau is. Leuke uitstapjes heb je gemaakt en mooie materialen gekocht
om weer met frisse moed aan de slag te gaan.

Floor zei

Je had prachtig weer, en je energie gaat weer de goede kant op zodat er leuke uitstapjes op het programma stonden.
Zo enig dat je bij elk uitstapje iets moois kon kopen.
Dat komt allemaal zeker wel van pas.
Dat band is echt schitterend!

Janny zei

Wat heb je leuke souvenirs gekocht en fijn dat je je weer fit voelt!

Tineke zei

Wat heb je veel leuke spulletjes gekocht tijdens je vakantie. Nu je weer thuis bent kun je er lekker mee aan de gang.
Liefs van Tineke

Dientje zei

Mooie herinneringen aan een rondje Nederland. Prachtige spulletjes heb je meegenomen. Kringloop in Uelsen, daar zou ik nooit aan gedacht hebben. Maar eens aan denken wanneer ik mijn nicht ga bezoeken in Ootmarsum, die daar kampeert. Maar heel fijn is het om te lezen dat je weer de energie terug hebt, die je een poos gemist hebt. Fijne zondag, Dientje

Marthy zei

Fijn Conny dat je weer energie hebt, dat maakt het vakantie vieren een stuk leuker. Je bent overal wel geslaagd zeg, kwam met leuke dingen thuis. Ik geniet altijd zo van dat gescharrel in allerlei vreemde winkeltjes.