woensdag 29 mei 2024

Finale: de tiende collage!

 

De laatste collage van de creëer een collage uitdaging.
blauw  gaas  strepen  een knoop


Eerst maar wat strepen op de achtergrond
Een afbeelding van gaas zit links en onder verwerkt
Blauw is mijn vogeltje en de knopen zijn rood

Ik heb nog een laatste keer weer karton met gesso verwerkt voor het leuke karton effect.
De dikke bladen van dit boekje (mixed media boekje uit de speciaalzaak) zijn heel geschikt om dit soort zwaardere materialen op te plakken.



De collage van Gerdien, ze schrijft dat zij het elke keer weer een hele uitdaging vond om iets te maken met de vier woorden. Zij beleefde er veel plezier aan, en zeker ook om naar alle andere creaties te kijken.




Ik vond het leuk om van te voren 40 willekeurige woorden te bedenken en middels loting te mixen als basis voor een collage. Het daagde me uit om er steeds een beeld mee te creëren waar ik tevreden over kon zijn.
Leuk ook dat ik een paar andere bloggers zo ver kreeg deze uitdaging met mij aan te gaan.
Voor herhaling vatbaar? Voor mij wel.

Lijkt het jou ook leuk? Let op mijn bericht van 31 mei!


Ik hoop dat de deelnemers: Kitty,  ElizabethJannyJosephine,  Irene  Hannie Gerdien (zonder blog) Rian  Frederieke
het ook leuk vonden om mee te doen en de lezers om mee te kijken.
groetjes, Conny


19 opmerkingen:

Elizabeth zei

Je hebt een fijn boekje voor dit soort collages aangeschaft!
De rode knopen bij het vogeltje zijn leuk bedacht en combineren prachtig met het blauw.
En oh, wat vind ik het leuk dat er nog een uitdaging aankomt!
Alvast heel hartelijk bedankt voor deze 10 weken vol lol met papier!

Judy zei

Weer zo mooi! Als kijker heb ik meegenoten van deze uitdaging!

Frederika zei

Wat een mooi geheel is dat geworden. Zo leuk de combinatie van het licht blauw met de rode knopen. Erg geslaagd. Het was erg leuk om deel te nemen. Ik kijk uit naar de volgende.
De collage van Gerdien vind ik ook geweldig. Een prachtige vertolking van het woord knoop. Erg geslaagd

miekequilt zei

Wat een mooie collage heb je weer gemaakt. Het was een Topidee van je om dit te starten. Ik heb genoten van alle collages die overal te zien waren. Bedankt!

Kitty zei

Het is weer een juweeltje Conny. Ja ik had gezien dat de knopen rood zijn ;) ze geven een leuk contrast, het springt er echt uit. Het veertje onderaan vind ik ook een mooi detail en het golfkarton doet het ook altijd erg goed op collages. Moet ik ook eens vaker gebruiken...

Gerdien wat heb je er weer een leuke collage van gemaakt. Een met humor, en de knoopdiertjes (ik zie een beertje en een vogeltje) zijn superleuk gevonden.

Ik denk dat we allemaal wel genoten hebben van deze serie challenges Conny. Heel erg bedankt voor het organiseren en ik doe een volgende keer weer mee.

Hannie de Beer zei

Weer een grappige collage Conny! Leuk de rode knopen pootjes...Je hebt een mooi boekje Gecreëerd!

Ook weer leuk de collage van Gerdien! Mooi de interpretatie van de woorden...

Hannie de Beer zei

Nogmaals heel veel dank, dat je deze challenge voor ons bedacht. Het was erg leuk om mee te doen! Voor mij fijn, om mijn gedachten op iets gezelligs te richten!

De Breimeisjes zei

Oeh, heel leuk, die vogel met de knopenpootjes! En het knooppunt van Gerdien vind ik ook zeer goed bedacht. Ik vond het leuk om mee te kijken. Ik volg alle deelnemers nu. En ga zeker je blog van 31 mei lezen.
Groetjes,
Akkelien

RiaN, Adriaantje zei

Wat mooi is hij weer geworden, Conny en ja ik vind het zeker voor herhaling vatbaar.

Gerdien deze is schitterend gevonden, knooppunt, hoe kom je er op.
En dan die koppies die je aankijken.

Janny zei

Wat heb je dat weer leuk bedacht met die rode knoopjes! Ook die van Gerdien is erg origineel. Ik wil je hartelijk bedanken voor het organiseren van deze uitdaging, ik heb er veel van geleerd. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Floor zei

Wat leuk die blauwe vogel. De rode knopen geven er iets spannends aan.
Je hebt het leuk bedacht om dit te organiseren.
Het is ook in de smaak gevallen bij andere bloggers.

Bettie zei

Het was hartstikke leuk om alle collages te zien. Als je weer zoiets verzint doe ik misschien ook mee.

Dientje zei

Het was weer genieten van alle mooie collages. Jouw challenge is geslaagd, denk ik. Ben ook wel benieuwd naar alle mooie boekjes die er nog gaan komen.
Die rode knopen onder de vogel zijn een blikvanger. 2 mooie collages. 3 eigenlijk met die van Gerdien erbij. Groet, Dientje

Josephine zei

Wat een lieflijke zachte uitstraling heeft dit duo, ze passen perfect
bij elkaar. En deze boekjes, [heb er zelf ook eentje] zijn inderdaad
heel geschikt om wat zwaarder in te werken. En als ze iets gaan bollen
geeft dat eigenlijk ook weer extra charme. Wederom een geslaagde
uitwerking Conny!!!

Marthy zei

Veel pleizer aan beleefd. Jullie zijn zo creatief, weten iedere keer weer iets heel leuks te verzinnen.

Gerdien zei

Wat een mooie subtiele collage, een prachtig geheel!
Ik heb enorm genoten van het maken en bekijken van alle collages. Het was een feestje! Dankjewel voor het organiseren.

Knutselpret zei

En jullie hebben het volbracht. Geniaal bedacht en zoveel verschillende uitvoeringen heel mooi.

juffrouw Ooievaar zei

Beide zijn weer super leuk geworden, jullie hebben er veel plezier aan beleefd dat is te zien.
Tja en ik trouwens ook om al die leuke ideeën voorbij te zien komen.
Groetjes Anita

In de weer zei

Dit was echt een groot succes, ik zag wel dat iedereen met heel veel plezier met de woorden aan de gang ging en er prachtige collages van creëerden.
Het was super idee van je, mijn complimenten !