dinsdag 18 april 2023

ATC ruil (2)

  De kaartjes zijn nu als het goed is allemaal bij Mieke ingeleverd. 

Dus nu kan ik laten zien hoe ik verder ben gegaan met mijn kaartjes. ( Zie bericht 27 maart)

Dit had ik laten zien.  Ik maakte eerst een ondergrond in ecru met veel textuur. Daarop heb ik bloemen geborduurd met de naaimachine. 


Daarna de vier kaartjes gesneden.  1 voor Mieke,  2 om te ruilen en een reserve voor mezelf. 


Daarna aan de slag met inktense, een soort waterverf voor op stof.  
Dit keer eens geen blauw tinten ( mijn sterke voorkeur) maar lekkere frisse voorjaarskleuren.


Daarna de kaartjes nog zigzaggend vastzetten op karton en klaar zijn ze. 
De kaart linksboven bleef wat kreukig dus die blijft hier, de andere drie zijn bij Mieke.
 

Nu de post en Mieke haar blog in de gaten houden om te kijken wat anderen hebben gemaakt. 
Het was weer leuk om mee te doen.  Mieke bedankt voor het organiseren!

Groetjes,  Conny

10 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ze zijn enig. Ik heb niet meegedaan. Jammer wel!

Ferrara zei

Ik heb je mail ontvangen, waarvoor dank. Ik maak ze voor de ruil, maar verzamel zelf niet. In jouw fraaie kaartjes zit aanzienlijk meer werk dan in de mijne.

Dientje zei

Wouw, dit zijn ook mooie kaartjes. Ik sla de techniek op. Dit keer had ik geen kaartje van jou. Groet, Dientje

Knutselpret zei

Wat leuk en je kaartjes zien er weer perfect uit

Marthy zei

Wat leuk zijn je kaartjes geworden. Mieke zal blij met je zijn.

Josephine zei

Je ATC-tjes zijn prachtig geworden Conny, en vandaag heeft
iedereen al de goedgevulde envelop ontvangen, zo leuk altijd.

Floor zei

Ze zijn zeker allemaal leuk geworden.
Ben benieuwd wat er nog meer is gemaakt en welke jij straks krijgt.

Elizabeth zei

Wat zien ze er leuk uit, en helemaal jouw ding deze techniek.

Annet zei

Wat heb je een leuke techniek gebruikt voor je ATC-tjes!

Gonda Westra-Steursma zei

Wat zijn ze allemaal leuk geworden! De ontvangers waren er vast blij mee. Grappig idee om iets voor elkaar te maken. Dat wat jij hebt gekregen is ook erg leuk. Altijd weer verrassend wat er dan bedacht wordt en wat je krijgt.
En je uitstapje naar voorjaarskleuren is ook goed gelukt. Prachtige lentekleuren passend bij de bloemtjes.