woensdag 12 april 2023

Projecttasje

Ingrediënten:
Een uurtje kringlopen.
Twee ingelijste borduurwerkjes scoren.
Een gekregen lap.
Tekenen en meten, 
En achter de naaimachine even zweten.....
En dan heb je:


Een mooie tas voor t borduurgaren van mijn moeder en het borduurwerk                  " vakkenvullen" . Alles netjes bij de hand in deze vrolijke tas. 



 Ik vind het altijd erg leuk om van kringloopvondsten weer iets nieuws te maken. 

Momenteel veel handwerktijd, ik heb nog steeds erg weinig energie na de Corona.
Soms van t ene op t andere moment ben ik bekaf, heel raar. Ik zal nog geduld moeten hebben.  Gister wel weer naar een van mijn vrijwilligersbaantjes geweest.  Maar na anderhalf uur was t voor mij wel weer klaar.  
Dus ik maak van de nood een deugd, handwerken kost niet zoveel energie en lukt vaak gelukkig wel. 
Groetjes,  Conny

17 opmerkingen:

Janny zei

Dat is een mooie vrolijke tas geworden!

Elizabeth zei

Jammer van je energie, maar 't is wel herkenbaar... Ik hoop echt dat het weer terugkomt!
Wat fijn dat je dan zo'n heerlijke hobby hebt. Ik vind het een geweldig leuk tasje geworden, echt een plaatje ... letterlijk en figuurlijk!

Anoniem zei

Energie heel herkenbaar niet alleen bij Corona ook bij kanker dus niet klagen maar dragen.

Piet.

Marjan zei

Wat naar dat je nog last heb van de coronanasleep, goed dat je om jezelf denkt.
Je projectbag is heel mooi geworden; de oude borduurwerkjes maken er een echte borduurbag van 😉

Dientje zei

Vervelend dat de energie het nog laat af weten. Gelukkig zijn er alternatieven om de tijd in te vullen. De projecttas is leuk geworden en het is altijd handig om alle benodigdheden bij elkaar te hebben. Groet, Dientje

Floor zei

Zo balen hè, als je wel van alles wilt doen maar de energie ontbreekt. Heel herkenbaar, maar je kunt er niet veel meer aan doen dan er aan toegeven.
Hopelijk komt het weer helemaal goed.
Die borduurwerkjes vind ik prachtig! Zo mooi gemaakt.
Leuk dat ze nu weer een nieuwe bestemming hebben.

Knutselpret zei

Ah echt balen corona doet echt veel meer met je dan mensen denken. En ook ik kamp met flinke na weeën van corona. Maar ik blijf positief en hoop dat het allemaal nog beter wordt. Wat een mooi tasje. Hier in het dorp is ook iemand die tassen maakt van borduurwerken best wel heel erg leuk . Enu heb je een mooie project tas.

Bertiebo zei

Ik hoor het alom, van die moeheid en dat gebrek aan energie. Als het nou maar eens snel wat warmer wordt, ik denk dat dat zou schelen.

Judy zei

Een prachtige tas maakte je ervan! Hier ook hoor: moeheid en gebrek aan energie na corona. Soms slaat het ineens toe.

miekequilt zei

Wat een geweldig leuke tas. Ik heb nog veel borduurwerken van mijn moeder. Misschien ook maar gebruiken voor een tas?
Heel vervelend dat je je nog zo gammel doet. Kwam de zon maar door, dan kon je lekker buiten zitten genieten en uitrusten.

Josephine zei

De tas is werkelijk helemaal GEWELDIG Conny, het zien daarvan maakt
je al enthousiast om aan de slag te gaan. Heel vervelend die
nasleep en je dat je daardoor regelmatig energie te kort komt.
Maar als ik alles hier op jou blog bekijk ben je gelukkig toch
aardig actief met alles bezig. Maar een heerlijk weer wat zon
op je huid voelen zoals Mieke ook al schrijft zal je zeker goed doen.

Marthy zei

Nou, dit is zeker goed gelukt. Zo leuk gedaan, die borduurwerkjes in een tas te verwerken.

Yvonne zei

Wat naar dat de gevolgen van Corona nog steeds merkbaar zijn in je dagelijkse energie. Gelukkig heb je aan creativiteit niet ingeboet. Super leuk weer zo'n 'tweede leven' tas!

Tineke zei

Wat een geweldig leuke tas heb je gemaakt.
Naar dat je zo lang last hebt van de gevolgen van corona, doe rustig aan.
Liefs van Tineke

Gonda Westra-Steursma zei

Vervelend dat je zulke naweeën hebt! Gelukkig heb je dan mooie vondsten waar je weer wat leuks mee kunt. Hergebruik CONNY!

juffrouw Ooievaar zei

Misschien als ik dit schrijf, dat het dan al wat beter met je gaat, echt balen!
Wat een super leuk idee, je hebt zo een mooie projectbag erbij en die komen altijd van pas.
Het staat niet alleen gezellig, maar ze zijn nog super handig ook, al je spullen bij elkaar en het blijft netjes.
Bij onze kringloop zie je van die leuke dingen. Volgende keer toch eens beter opletten :)
Groetjes Anita

Miriam zei

Heel mooi geworden de tas!