maandag 10 april 2023

Tien

 Tien april.

Tien vakjes gevuld.


Het wordt tot nu een kleurrijker maand dan maart.


Speenkruid en een gevonden voorwerpje.


Ontluikend Groot Hoefblad en "mijn" oog, want ik had een controle bij de oogarts.


Een ovaal putdeksel bij een ommetje en mijn dear Jane quilt is af. 


Blauwe druifjes en de was kon ik voor t eerst dit jaar weer buiten drogen. 

Al doende dienen iedere keer de onderwerpen zich wel weer aan. 
Het blijft erg leuk om te doen. 
Als de maand af is spoel is de restanten blauwe stift er weer uit. 
Groetjes  Conny

12 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke maand en hij is nog eens niet voorbij.
Fijne dag, Anita

Judy zei

Prachtig! Ik vind dit toch zo'n leuk project! En leuk om te volgen!

Dientje zei

Bij de 1 e foto dacht ik: wat zijn het vrolijke kleuren. Lekkere voorjaarskleuren en een sprong naar de zomer. Ik dacht aan het Engelse woord Spring, dat moet vast de sprong van winter naar zomer zijn, haha. Fijne dag. Groet, Dientje

Floor zei

Zo knap dat je steeds elke dag iets kan verzinnen om te borduren.
Gelukkig zijn en komen er heel veel bloemen die je kunt tegenkomen, want er komen nog heel veel vakjes.

Marjan zei

Wat heb je alle dagen weer mooi vorm gegegeven. Lekker de was weer buiten!

Gonda Westra-Steursma zei

Het dagboek, wat het eigenlijk is, of dagdoek [!] wordt steeds meer gevuld. Fijn om mee te mogen genieten...

Josephine zei

Vind ze weer helemaal TOP, echt zeer fraai allemaal weergegeven.
Heel mooi om telkens weer te bewonderen.

Marthy zei

Het leukst vind ik wel dat ieniemienie wasje aan de lijn. Hoe kom je er op.

miekequilt zei

Die waslijn vind ik super. Wat is het toch een mooi overzicht van alles wat je meemaakt.

marga zei

Dat gewoon de was weer buiten gedroogd kan worden geeft echt een voorjaars gevoel. En het droogt ook nog goed het is mij al gelukt.
Prachtig al die mooie kleine borduurwerkjes.
Groeten.
Marga

Elizabeth zei

Zo treffend, elk vakje...! Ik dacht eerst aan lavendel, maar nee... dat bloeit nu nog niet. Wat een gaaf project is dit!

blauwruitje zei

Wat een project om elke dag iets te borduren maar het wordt zo echt een heel waardevol geheel. Mooi hoor.