woensdag 19 april 2023

Hele leuke post!

 Ik had het bericht over mijn ATC kaartjes voor de ruil, gister net geplaatst of daar klepperde de brievenbus. 

Er lag een dikke envelop, en ja hoor,  daarin zaten de kaartjes van de ATC ruil die Mieke organiseerde. (Van miekequilt.blogspot.nl)

Wat een feestje om de envelop open te maken!


       Kom ze even van dichtbij bekijken. 
De kaart hieronder kreeg ik van Bianca ( geen blog) getiteld: lente.
Mooie voorjaarskleuren om de lente te vieren. 


Van Ferrara kwam deze fuut. Genaamd Zwart-wit, ze maakte er ook een passend envelopje bij. 
Blog: ferrara-victoriene.blogspot.nl


Van Dini kreeg ik " dansende dolfijnen"
Blog: dientjes.blogspot.com
Zij deed mee aan stitchclub eerder dit jaar een gebruikte daar de restjes van. 


En Mieke zelf maakte deze koddige kiwi.


Daarnaast maakte zij veel werk van het verzenden.  Ze maakte er ook nog voor elke deelnemer een mooie kaart en boekenlegger bij. 


Het was weer een feestje om mee te doen! Wat een leuke en gevarieerde kaartjes ontving ik.  Daar ben ik heel blij mee. 

Mieke en alle deelnemers bedankt voor jullie prachtige creatieve kaartjes. 

Groetjes Conny


12 opmerkingen:

Floor zei

Wat een leuke kaartjes heb jij ontvangen! Leuk al die verschillende technieken te zien.
Misschien krijg je daar ook weer ideeën van.

Dientje zei

Spannend om de envelop open te maken. Wat zijn er leuke kaartjes gemaakt en jij hebt ook mooie ontvangen. Is het toeval, vorig jaar had ik een kaartje van jou en gemaakt van Stitch Camp geverfde stof. En die Mieke is er ook weer druk mee geweest. Groet, Dientje

miekequilt zei

Leuk om te lezen dat je de ruil geslaagd vond. Ik vind het altijd erg leuk om te organiseren.

Elizabeth zei

Oh ja, dat is spannend om zo'n envelop te openen... En dan vallen daar allemaal kleine kunstwerkjes uit die met zorg zijn gemaakt. Super leuk!

Josephine zei

Je hebt een mooie serie retour gekregen Conny, altijd weer leuk
om de envelop te openen en de gekregen ATC te bewonderen.

Knutselpret zei

Ik zag net ook al wat voorbijkomen dat zijn toch hele mooie kunstwerken die kiwi heeft wel wat weg van een scholekster. Teminste dat was mijn eerste gedachte aan een kiwi had ik niet gedacht🤷‍♀️

Willy zei

Leuke atc ruil. Ik heb wel bewondering voor alle creativiteit.

marga zei

Wat een leuke ruil en allemaal zo verschillend.
Groeten
Marga

Miriam zei

Een prachtige verscheidenheid!

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

What a wonderful swap! Very creative items and fun to receive. Happy Stitching from me in Canada!

Annet zei

Dat is leuke post!

Quilts and Newf's zei

Dat is nog eens leuk post ontvangen.