maandag 3 april 2023

Voortborduren

 Herstellende van corona kon ik fijn verder borduren aan de rasters van de maanden van de rest van het jaar. 
Hier vast en klein inkijkje. 
Al deze vakjes kunnen tzt gevuld worden. 

Het is erg leuk en bemoedigend om al jullie reacties op dit borduurproject te lezen.  Ik zie vaak dat jullie denken dat het erg lastig is om elke dag iets te verzinnen .
Dat valt me tot nu toe juist reuze mee. 
Neem nu de eerste dagen van April. 
Heerlijk weekend met de kinderen .
Nog even ter ere van de 65e verjaardag van mijn man die we moesten uitstellen.
We zien elkaar niet zo vaak want twee van hen wonen in Utrecht. Dan is het extra genieten als iedereen er is. 
Hieronder weergegeven. 


Zondag een heerlijke lentewandeling leverde voor dagen inspiratie . Madeliefjes.  Knip.  Foto. Tekenen  borduren. 


Speenkruid. Als dat bloeit komt voor mij het voorjaar er echt aan!
Knip. Foto. Tekenen.  Borduren. 



Dankzij de huisarts lijkt de voorhoofdholteontsteking eindelijk te herstellen. Ook de energie is aardig terug .
Nu genieten van het heerlijke lenteweer.
Groetjes,   Conny

14 opmerkingen:

Gonda Westra-Steursma zei

Wat heerlijk dat je verbetering voelt en goed herstellende bent. Zo zit je soms zo maar even in de lappenmand. Als altijd hebben wij dan onze bezigheden op handwerkgebied. Ik begrijp wel dat je helemaal geen moeite hebt om de dagen in de rasters in te vullen. Als je het wilt zien en ervaren is het er gewoon. Ja het speenkruid vind ik ook altijd erg mooi. Nu overal te zien. Ik spotte onderweg ook al ergens de bosanemoontjes. Jammer dat ik ze niet in de tuin heb.

Judy zei

Zo mooi weer je borduursels! Fijn dat het beter gaat met je.

Elizabeth zei

Fijn dat het beter met je gaat!
Ik denk dat ik zelf 'te moeilijk' zou gaan denken over het invullen van vakjes, maar je moet gewoon borduren wat er als eerste in je op komt over de dag...
Het is een soort van visueel dagboek!

marga zei

Het weer is geweldig en jou borduurwerk mooi met o.a. de gele bloemetjes.
Dat alles bij elkaar doet een mens goed en krijg je weer zin aan leuke dingen ik tenminste wel ik hoop jij ook.
Gr. marga

Marjan zei

Wat fijn dat je je weer wat beter voelt!

Dientje zei

Fijn dat het weer beter met je gaat. Leuk zoals je de vakjes invult. Op deze manier is het ook een soort dagboekje. April is goed begonnen. Groet, Dientje

Floor zei

Knap hoor om zoveel verschillende dingen te bedenken. Je probeert natuurlijk om het hele jaar rond in ieder vakje weer iets te borduren wat je nog niet eerder hebt gebruikt.
Dat zijn dan 365 verschillende borduurtjes!
Gaat er maar aanstaan...
Geniet van het mooie weer.

Marthy zei

Het is net als met bloggen, ideeën dienen zich altijd weer opnieuw aan. Maar het zo leuk verwerken als jij kan ik niet.

blauwruitje zei

Dat klinkt heel makkelijk maar ik denk dat ik toch behoorlijk zou moeten nadenken om elke dag wat te verzinnen. Mijn complimenten dat het jou zo goed lukt.

miekequilt zei

Wat een mooie borduurtjes weer. Het lijkt me heel leuk om iedere dag iets te bedenken, het gaat je vast lukken. En anders vraag je ons maar om tips. 😉
Verder hoop ik dat je echt gaat opknappen nu.

Bertiebo zei

Mooi dat het weer beter gaat en ik vind je werk echt geweldig, maar ik val in herhalingen geloof ik!

Josephine zei

Heel fijn te lezen dat het nu dan toch iets beter met je gaat,
hopelijk zet dat goed door en voel je je weldra weer de oude.
Vind het op zich al heel knap hoe je voor het gehele jaar al die
verschillende vormen is de maanden hebt voltooid. Denk zelfs ook
dat daardoor het borduren op zich juist veel makkelijker gaat.
en inderdaad er gebeurt zoveel op een dag, wat je allemaal ziet
of meemaakt en overal kan je borduurtjes bij bedenken. In ieder
geval succes met alle vorderingen * * * * *

juffrouw Ooievaar zei

Wat een goed nieuws, fijn dat het beter met je gaat :-)
Inderdaad het is nu echt genieten van het mooie weer!
Wat fijn dat jullie als gezin weer samen waren, dat geeft weer extra energie :)
Zoals je het vertelt, ja dan heb je weer ideetjes genoeg, leuk zo.
Groetjes Anita

Quilts and Newf's zei

Wat een leuk idee om zo te borduren , je kunt lekker vrij werken