dinsdag 12 maart 2024

100 dagenboek 12

Ik ga in een wat hoger tempo de bladzijden laten zien voor dit 100 dagenboek. Want ik wil het af hebben voor ik met de collage uitdaging begin (eind maart)
Blz 12 wordt een enigszins abstracte bloemencollage. 
Weer nav een stitchclubles.
Groenige ondergrond en wat stofjes voor de bloemen. 


Stukje vliesofix er achter strijken. 


Vormpjes uitknippen. 


Stukje neerleggen en vaststrijken.


Vrij bordurend met de naaimachine steeltjes maken. 


En blaadjes. Leuk om te doen. 


Met de hand nog verder versieren. 
Dit was erg leuk om te maken. 


Groetjes Conny


 

11 opmerkingen:

Judy zei

Een plaatje! Zo mooi!

Floor zei

Tot nog toe vind ik dit de mooiste! Hou ook van bloemen.
Prachtig gemaakt.

Janny zei

Echt een heel leuke bladzijde!

juffrouw Ooievaar zei

Kijk ik even niet en heb je lweer een aantal bladzijde af. Wauw zeg!
Mooi met de bloemen, leuk dat ‘spelen’ met stofjes en technieken.
Groetjes Anita

Dientje zei

Prachtig. Je hebt het mooi aangevuld met de borduursteken. Groet, Dientje

miekequilt zei

Dit is weer een mooi werkje. Ik vind het geweldig zoals je iedere keer weer een collage maakt. Deze is wel echt zoals je graag werkt, denk ik.

Josephine zei

Het is ook echt een heel leuke pagina geworden geworden Conny, en dat
gaat dus nog even aanpoten worden voor je, succes daarmee!!!

Hannie de Beer zei

Een heel leuke bladzijde! Erg mooi met de bloemen en borduur!

Kitty zei

Ooo, deze is prachtig hoor! Die gele bloem is echt geweldig!

Frederika zei

Wat een superleuke bladzijde is dat geworden.

Marjan zei

Alweer zo'n mooi resultaat, knap hoor!