woensdag 20 maart 2024

Creëer een collage! We gaan van start!


Creëer een collage



We gaan vandaag van start,

Nog even alle spelregels op een rij:

Ik geef de opdrachten voor 10 weekcollages in een keer zodat je in je eigen tempo kunt werken.
Elke woensdag vanaf 27 maart tot en met 29 mei laat je jouw weekcollage zien op je blog. 
(of je stuurt mij een foto als je zelf geen blog hebt)
Je bepaalt zelf waarmee je je collages gaat maken, alles mag, alles is goed.
En kun je een keer niet dan is dat geen probleem.

De ingrediënten/onderdelen van de verschillende weekcollages op een rij: (op de tweede datum van elke week komt jouw collage op je blog)

week 1: 20-27 maart: 
gaatjes  oranje  vlinder  geruit

week 2 : 27 maart - 3 april
goud  driehoek  spiegel  vogel

week 3: 3 - 10 april
hobbelig  vrouw  geel  iets dat verbrand is

week 4: 10 - 17 april
gezicht  breiwerk  cirkel  rood  

week 5: 17 - 24 april
vierkant  turquoise  vis  scheur

week 6: 24 april-1 mei
zigzag  paars  gerafeld  insect

week 7: 1 - 8 mei
iets van metaal  lucht  kind  groen

week 8: 8 - 15 mei
groei  roze  zacht  iets uit de natuur
  
week 9: 15 - 22 mei
grillig  doorzichtig  zwart  man

week 10 Finale: 22 - 29 mei
blauw  gaas  strepen  een knoop

Omdat ik me kan voorstellen dat je soms niets kan met een bepaald woord voeg ik wat wisselwoorden toe. Die kun je dan gebruiken ipv een ander woord:
wisselwoorden:
bol
hand
scheef
bloem
rits
blub

Ik wens iedereen die mee wil doen heel veel plezier.
Hieronder blogs van de deelnemers bij wie je kunt meekijken bij deze uitdaging.


Heb je alsnog zin om ergens gedurende deze collage uitdaging mee te gaan doen: meld je even aan en doe lekker mee!
groetjes Conny




 

14 opmerkingen:

Kitty zei

YES!

conny's quilts en creaties zei

😀

miekequilt zei

Heel veel plezier allemaal. Ik ben heel benieuwd naar jullie collages.

Elizabeth zei

Oh, ik ben helemaal enthousiast hoor...

Frederika zei

Oh wat zien de woorden er spannend uit. Misschien dat ik op de achtergrond mee doe. Ga eerst even een paar dagen naar Nederland. Succes allemaal. Mocht ik iets in het betreffende thema maken dan post ik het . Groetjes Frederika

Hannie de Beer zei

Een erg leuk idee, maar helaas lukt het me nu niet om mee te doen...
Succes voor iedereen die meedoet!

Judy zei

Ik vind het een enig idee, en ik ga van jullie werk genieten.

juffrouw Ooievaar zei

Super leuk, maar ik pas deze keer, ik heb wolletjes besteld en wil daarmee aan de slag + het moestuin seizoen gaat nu echt van start :-) Ik ga jullie natuurlijk wel allemaal volgen en aanmoedigen ;)
Groetjes Anita

Marthy zei

Veel plezier met het maken van al dat moois. Ik geniet van het kijken.

Dientje zei

Veel plezier met maken van de collages. Groet, Dientje

Josephine zei

Ben al druk bezig met van alles, dus kijk er al naar uit om andere
collages te bekijken. En ieders stijl te ontdekken.

Dulance zei

Ik geloof bij een ander bericht over deze leuke collages, ook gemeld: ik doe mee. Tis een tijd geleden dat ik online weer actief ben. Maar off line heb ik afgelopen jaren veel junk journals gemaakt en ook daar in maak ik collages. Vind het dus wel heel leuk om dit op te pakken.
Groetjes, Dulance ( Christine)

knorretje57 zei

heb er ook zin in, hoop dat mijn creatieve geest mee wil werken

Frederika zei

Hallo, Ik ben inmiddels weer thuis. leuk om toch nog mee te doen. Heb inmiddels 2 weken gepost. Groetjes Frederika