zaterdag 30 maart 2024

Collages, nieuwe deelnemers.

 Het is leuk om te merken dat onze collages die woensdag op de blogs verschenen inspirerend werken.

Hannie (klik voor haar blog)  en Gerdien, (zonder blog) Rian gaan ook meedoen. Welkom!

Gerdien vroeg me haar collage op mijn blog te zetten. Bij deze:


Wat een leuke Gerdien, alle woorden zijn er mooi in verwerkt.

Ik kon het niet laten om met de eerste 8 collages even een verzamelfoto te maken.


Ik wens iedereen fijne paasdagen.



Deze grappige haasjes betrapte ik laatst in Bergen NH
En mocht je de zon zien, stuur hem nog even langs hier in Groningen;)
groetjes, Conny


14 opmerkingen:

miekequilt zei

Heel leuk, die nieuwe deelnemers. En weer zulke mooie collages.

Dientje zei

Altijd leuk wanneer er meer deelnemers aanhaken. Geweldige Paastafel. Fijne dagen, groet, Dientje

Elizabeth zei

Ja, dat enthousiasme is erg leuk! Iedereen ging ook meteen bij elkaar kijken en reageren...
Er is nòg een deelneemster, maar ik denk dat ze zich (nog) niet aangemeld heeft bij je, dat is Rian van de blog https://adrianacornelia.blogspot.com/
Ik wens je hele fijne paasdagen, Conny!

marga zei

Ik wens jou ook fijne Paasdagen toe met een beetje zon zou fijn zijn.
Groeten
Marga

conny's quilts en creaties zei

Leuk. Ik voeg haar toe bij de deelnemers

Hannie de Beer zei

Wat een gezellig begin, met de collages,

Janny zei

Leuke verzamelfoto en fijn dat er nog meer deelnemers zijn. Ik wens jou ook fijne Paasdagen toe!

Josephine zei

Heel leuk zoveel enthousiasme, ben benieuwd wat we nig allemaal te zien krijgen. Die hazentafel is enig!!!
Voor jou ook heel fijne Paasdagen, 🐔🥚🐔🥚🐔🥚🐔

Kitty zei

Wat leuk dat het zo inspirerend werkt!
Fijne paasdagen en wat een leuke haasjes!

Marjan zei

Leuk dat er weer een paar deelneemsters bij zijn gekomen!
Mooie collage Gerdien; de vlinder past mooi bij de achtergrond.

Hannie de Beer zei

Ook erg leuk de collage van Gerdien!

Marthy zei

Fijne Paasdagen, Conny,

Frederika zei

Superleuk. Ik ben inmiddels weer thuis. Eens kijken of ik nog wat in elkaar kan maken. Zie zoveel leuks voorbij komen

Gonda Westra-Steursma zei

Leuke collages! Zo zie je maar weer hoe iedereen haar eigen interpretatie eraan geeft.
Gr. G.