vrijdag 22 maart 2024

POST!!

 Vanmiddag bracht de post en prachtige envelop gevuld met mooie ATC kaartjes,  kunstzinnige ruilkaartjes, georganiseerd door Mieke. 

Ze maakte deze super leuke envelop met oud muziekpapier.


Kijk eens,   Mieke stuurde ook nog een vogeltje uit Nieuw Zeeland en maakte ook nog een klein kaartje!


Kaart en envelop van Ferarra.


Een kaartje van Bep


En een van Frederika.


Wat leuk allemaal. 
Heerlijk zulke post. 
Iedereen hartelijk bedankt!
En Mieke weer heel erg bedankt voor het organiseren!

Voor de ruil maakte ik zelf deze kaarten:

Ik had nog wat eco printjes op stof liggen.
Vastzetten op een restje quiltvulling. 


Om het blad heen borduurde ik.  Lekker voorjaarsgeel





Wie mij volgt weet dat ik ook graag boekjes maak.
Voor de ATC's van dit jaar lag er al een klaar. 


Een miniboekje voor mini kaartjes.



Het past er precies in.  (Pff. Dat was een gokje. )


Lintje erom en bij de andere zelfgemaakte boekjes op de plank. Leuk om soms nog eens door te kijken. 
Het was weer erg leuk om mee te doen. 
Mieke en alle deelnemers bedankt!










17 opmerkingen:

Judy zei

Prachtig allemaal! Mijn oog trok vooral naar de ecoprintjes, leuk!

Janny zei

Hartstikke leuk, ik kreeg de envelop ook vandaag binnen. Ik zal toch ook eens een boekje moeten maken voor alle ATC's.

Anoniem zei

Wat zijn Atc kaartjes ?

M.v.g Yvonne.

Josephine zei

Leuk Conny om kou ontvangen kaartjes te kunnen bewonderen. Prachtige exemplaren heb je gekregen. Mijn PostNL app gaf aan dat ik ze ook vandaag zou ontvangen maar helaas nog niet, ze zijn in dit dorp niet zo snel met bezorgen.
De ATC's die je zelf hebt gemaakt voorde ruil zijn ook heel mooi geworden.
Heerlijk altijd zo' mooie envelop te ontvangen.

Marthy zei

Zo leuk dat je al dat moois in een boekje opbergt.

Anoniem zei

Leuk om te lezen en te zien dat jullie er allemaal zoveel plezier aan beleven.
Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

Kitty zei

Ik mocht een van jouw ecoprintjes ontvangen en ik ben er hartstikke blij mee. Wat een fijn borduurwerk om het blad heen! Leuk dat je er een boekje voor hebt gemaakt. Zelf bewaar ik ze in een map met opberghoezen. En ik kijk daar ook nog wel zo af en toe in. :)

Elizabeth zei

Ja, dat is fijne post om te ontvangen! En al die kaartjes zijn zo verschillend, maar met veel zorg gemaakt.
Je hebt er een heel leuk boekje voor!

Floor zei

Post krijgen is altijd leuk.
Je hebt prachtige kaartjes gekregen en ook gemaakt voor de anderen.
Fijn dat ze precies passen in je boekje.

Hannie de Beer zei

Fijn om te krijgen deze mooie ATC,s. Ook jou creaties mogen er zijn!

Gonda Westra-Steursma zei

Wat een leuke verrassingen allemaal met de post. Altijd leuk om te zien dat iedereen er weer iets anders van maakt. Jouw voorjaarsgele kaartjes van bladeren zijn ook erg mooi geworden!
Gr. G.

Frederika zei

Leuk en spannend die mooie envelope. Ik mocht zo'n mooi kaartje van jou ontvangen. Leuk om de verschillende technieken te zien . Je boekje lijkt me ook wel wat. Eens kijken of ik dat ook kan maken. Groeten Frederika

In de weer zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt.
Fijne ruil was het weer vond ik.
Goed weekend

Yvonne zei

Wat een leuke en creatieve ruil! Daar wordt je vrolijk van!

Knutselpret zei

Wat leuk zeg ik zag er al meer langskomen mooie heb jij gemaakt en een handig opbergertje erbij

Anoniem zei

Vind het een rommelig beeld geven al die verschillende lapjes en kleuren ,nee niet mijn ding !

M.v.g Sofie .

miekequilt zei

Leuk dat je meedeed. En de organisatie kost tijd, maar ik vond het altijd erg leuk om te doen.